Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe stuur ik een Pb (privé bericht)?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hummeltje
Admin
Admin



Vrouw Aantal berichten : 13370
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : vlaams brabant

Hoe stuur ik een Pb (privé bericht)? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe stuur ik een Pb (privé bericht)?   Hoe stuur ik een Pb (privé bericht)? I_icon_minitimezo 27 okt - 21:06

In het gebruikerspaneel bevind zich ook het onderdeel privéberichten. Hier kan je berichten sturen naar een andere gebruiker of de beheerders of moderators. Deze zijn privé berichten en dus door niemand anders leesbaar of zichtbaar.

Je maakt een privébericht door te drukken op schrijf een bericht. Bovenaan kan je de naam van de bestemmeling ingeven of deze zoeken

Als je op zoeken drukt krijg je een scherm, je kan dan de eerste letter van de naam in geven met een* dan verschijnen onderaan enkel de namen met die beginletter. Je kan ook de persoon uit de lijst zoeken onderaan.

Je kan je privéberichten ook rechtstreeks bekijken door dit aan te klikken in het hoofdmenu.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe stuur ik een Pb (privé bericht)?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat staat er en wat kan ik met een geplaatst bericht
» Wil je mail ontvangen over antwoord op je bericht?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Privéberichten-
Ga naar: