Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat zijn Gebruikersgroepen? Hoe wordt ik lid?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hummeltje
Admin
Admin



Vrouw Aantal berichten : 13370
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : vlaams brabant

Wat zijn Gebruikersgroepen? Hoe wordt ik lid? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zijn Gebruikersgroepen? Hoe wordt ik lid?   Wat zijn Gebruikersgroepen? Hoe wordt ik lid? I_icon_minitimezo 27 okt - 21:01

Wat zijn gebruikersgroepen?

Als de beheerder, gebruikers wil groeperen, kan hij/zij dit doen door middel van gebruikersgroepen. Gebruikers kunnen van meerdere groepen lid zijn (dit verschilt per forum), deze groepen kunnen verschillende permissies/toegangsrechten toegewezen zijn. Op deze manier is het voor de beheerder een stuk gemakkelijker meerdere moderators aan een forum toe te wijzen, bepaalde gebruikers toegang tot een privé forum te verlenen, enz.


Hoe word ik lid van een gebruikersgroep?

Om lid van een gebruikersgroep te worden, moet je op de bijhorende link klikken in het gebruikerspaneel, waarna je een overzicht van alle gebruikersgroepen krijgt. Niet alle groepen zijn vrij toegankelijk, ze vereisen een goedkeuring van je lidmaatschap en hebben soms zelf verborgen gebruikers. Als het een open groep is, kan je lid worden door op de hiervoor dienende knop te klikken. Als het een gesloten groep is, kun je je lidmaatschap aanvragen door op de bijhorende knop te klikken. De groepsleider moet je aanvraag dan goedkeuren, hij of zij vraagt mogelijk waarom je lid wil worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zijn Gebruikersgroepen? Hoe wordt ik lid?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat zijn mededelingen?
» Wat zijn beheerders en moderators?
» De tijden zijn niet correct!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Type gebruikers en gebruikersgroepen-
Ga naar: