Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe plaats ik een foto/plaatje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hummeltje
Admin
Admin



Vrouw Aantal berichten : 13370
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : vlaams brabant

Hoe plaats ik een foto/plaatje Empty
BerichtOnderwerp: Hoe plaats ik een foto/plaatje   Hoe plaats ik een foto/plaatje I_icon_minitimezo 27 okt - 20:56

Een goede site om aan te raden als je plaatjes wil vinden is: http://www.animatieplaatjes.nl/
Hier kun je een plaatje kiezen door er rechts op te klikken en te kiezen opslaan in je bestanden.

Nu heb je wederom twee mogelijkheden:

1. Via een externe site
Je gaat dan naar een site waar je plaatjes en foto's kan uploaden. Ik maak meestal gebruik van tinypic.com.
Als alles goed is verlopen zie je een scherm met linken. Je klikt dan 1 keer met je linkermuis knop op de 2e link van boven (img code for messageboards and forums)
De link wordt zwart en een venstertje verschijnt. Daar kies je voor "kopiëren"
Je komt terug naar het forum en in je berichten venster klik je weer rechts en kies je "plakken"

2. Via de uploader op Hummeltjes (ook een externe site)
Onderaan je berichtveld staat een Tinypic uploadvenstertje. Klik op "Bladeren" en selecteer je plaatje/foto.
Zet de resize op "Messageboards (640x480)"
Klik op "Upload now"
Dan krijg je je plaatje te zien met een link en daaronder een balkje met "zet bij post" (hiermee zet hij de link in je antwoordscherm)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe plaats ik een foto/plaatje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe plaats ik een onderwerp in een forum?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Vragen in verband met het plaatsen van berichten-
Ga naar: